lunes, 11 de abril de 2022

participacion-ciudadana

portal-associacions

Presentació Associació Veïnal-Cultural del Palau.

Imagen;

Gran acollida veïnal a la presentació pública Associació Veïnal-Cultural del Palau.

El passat dissabte, 9 d’abril, es va realitzar la presentació de l'Associació Veïnal- Cultural del Palau. L'objectiu principal d’aquesta associació és treballar per la revitalització del Palau i el seu entorn físic i humà. Les associacions són un nexe d’unió de la ciutadania per expressar les seues voluntats, necessitats i preferències. A través de les associacions es canalitzen i reivindiquen les necessitats, i també les iniciatives i actuacions de la gent que s’uneix per a conformar-les i crear-les.

Yolanda Balaguer, alcaldessa d’Oliva ha declarat: «Com a oliveres i olivers, hem de sentir-nos orgullosos, i en l’obligació de fer tot el possible per recuperar aquesta joia arquitectònica. El patrimoni històric està sobradament demostrat que és un atractiu turístic i un dinamitzador dels barris i ciutats on es troba. I des de l'Ajuntament d'Oliva tenim clar que avançar en la seua recuperació ha de ser una de les principals prioritats de la nostra gestió.»

Julio Llorca, regidor de Cultura: «Ens alegrem de la gran acollida que ha tingut aquesta associació que en posa de manifest i reivindica el Palau, com a joia arquitectònica i com a motor recuperació, conservació i promoció del barri»